Prohledat tento blog

neděle 13. prosince 2020

Manipulace s lidským chováním, dle Dr. ALBERT D. BIDERMAN, z roku 1956 (2020)

 


13. září 1956 prezentoval doktor Albert Biderman studii na zasedání oboru neurologie a psychologie, Neurologické společnosti, akademie medicíny v New Yorku.

Tato studie byla založena na výpovědi bývalých zajatců, kteří prošli komunistickým vězením.
Jaké metody používali komunističtí vůdci a věznitelé k ponížení, ztrátě lidské důstojnosti, manipulaci a následné poslušnosti?

Když si přečteš následující body, tak tě musí mrazit, protože přesně to teď vlády celého světa provádí obyvatelstvu vlastních zemí!

Tole je tzv. Bidemanova tabulka


celý dokument, odkaz zde: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1806204/pdf/bullnyacadmed00378-0046.pdf


1. IZOLACE

Efekt: 
Izolace odstraní podporu společnosti a schopnost odporovat. Dojde k přílišnému zaobírání se sám sebou a vznikne strach z následků. Takový člověk se stane závislým na svém mučiteli.

Varianty: Samotka, Kompletní izolace, skupinová izolace

2. MONOPOLIZACE VNÍMÁNÍ 

Efekt: Záměrné zaměření pozornosti pouze na vybrané náměty a odstranění všeho ostatního.

Varianty: Osobní izolace, Tma, nebo jasné světlo, sterilní prostředí, omezený pohyb, monotónní jídlo. 

3. ZPŮSOBENÍ VYČERPÁNÍ, DEBILIZACE

Efekt: Oslabení fyzické i duchovní schopnosti odolávat. Díky strachu, nejistotě, obava co bude.

Varianty: vyhladovění, svícení, využívání zranění, VYVOLÁNÍ NEMOCI, nedostatek spánku,  prodloužení omezení, prodloužený výslech, nebo vynucené psaní, přes námahu.

4. VÝHRŮŽKY A HROZBY

Efekt: Vytváří úzkost a zoufalství

Varianty: Strašení smrtí, hrozby, že už se nic nevrátí, hrozby nekonečné izolace a výslechů, další hrozby, které jsou nejasné, hrozby proti rodině, tajemné změny léčby.

5. DOČASNÉ UVOLNĚNÍ

 Efekt: Je to motivace k dodržování nařízení, je to zvyknutí si na situaci, usednutí, příjmutí.

Varianty: zdánlivé laskavosti, změny postoje vyšetřovatelů, sliby, odměny za částečná dodržování nařízení, nalákání.

6. DEMONSTRACE VŠEMOCNOSTI  VŠEVĚDOUCNOSTI

 Efekt: ukazování marnosti odporu

Varianty: konfrontace, předvedení, že spolupráce je samozřejmá, ukázání, že mají úplnou kontrolu nad obětí, vězněm.

7. PONÍŽENÍ

 Efekt: Díky tomu se odpor zdá být složitější, než kapitulace, ponižuje vězně, osobu na úroveň zvířete.

Varianty: přehnaná osobní hygiena, aby zabránila zamoření okolí, ponižující tresty za neuposlechnutí, urážky a zesměšňování, odepření soukromí

8. PROSAZOVÁNÍ NEDŮLEŽITÝCH A NESMYSLNÝCH POŽADAVKŮ

 Efekt: Rozvíjí návyk dodržování všech nařízení

Varianty: prosazování nesmyslů




POKUD TO JEŠTĚ NĚKOMU NEDOCVAKLO DOTEĎ, POJĎME SI POROVNAT JEDNOTLIVÉ BODY STUDIE Z ROKU 1956 S ROKEM 2020


ROK 2020

1. IZOLACE

Vládou prováděné tzv. Lockdowny, uzavření obchodů, restaurací, kin, společenských aktivit. Zákaz scházení se, uzavření doma. Izolace starých a nemocných lidí, bez možnosti kontaktu s rodinou.
Varianta: skupinová izolace, kompletní izolace
Efekt: Odstranění odporu společnosti. Přílišné zaobírání se sám sebou, rodinné problémy a  strach z následků. Demotivace, frustrace, strach z toho co bude

2. MONOPOLIZACE VNÍMÁNÍ 

Varianty: Neustálé opakování nebezpečnosti viru, strašení v médiích, stálé opakování sterilního prostředí, omezený pohyb, desinfekce, náhubky, testování, strach.
Efekt: Záměrné poukazování pouze na určitou nemoc (kovid)  a odstranění všeho ostatního.
Neustálé opakování počtu nemocných a umřelých, na všech zpravodajských stanicích, v rádiu, v novinách, na internetu, ve vyhledávačích, všude.

3. ZPŮSOBENÍ VYČERPÁNÍ, DEBILIZACE

Varianty: VYVOLÁNÍ NEMOCI, nedostatek spánku (strach z toho co bude),  prodloužení omezení, další lockdowny, další opatření

Efekt: Oslabení fyzické i duchovní schopnosti odolávat. Díky strachu, nejistotě, obava co bude. Strach, frustrace, bezmocnost

4. VÝHRŮŽKY A HROZBY

Varianty: Strašení smrtí, hrozby, že už se nic nevrátí, hrozby nekonečné izolace, další hrozby, které jsou nejasné, hrozby proti rodině, nemožnosti se stýkat, vyhrožování přitvrzení opatřeními, pokud se nebudou dodržovat současná opatření. Vyhrožování a sankce těm, co s tím nesouhlasí. Strašení lidí osobami v maskách a oblecích.

Efekt: Vytváří úzkost a zoufalství

5. DOČASNÉ UVOLNĚNÍ

Varianty: zdánlivé laskavosti ( něco otevřeme, náhubky jen uvnitř) změny postoje, sliby, odměny za částečná dodržování nařízení (kdo bude mít test, nebo injekci, může se pohybovat svobodně, bez omezení), nalákání na výhody za poslušnost.

Efekt: Je to motivace k dodržování nařízení, je to zvyknutí si na situaci, usednutí, přijmutí.


6. DEMONSTRACE VŠEMOCNOSTI  VŠEVĚDOUCNOSTI

Varianty: konfrontace, předvedení, že spolupráce je samozřejmá, ukázání, že mají úplnou kontrolu nad situací, že přesně vědí, co zabere, co pomáhá.

 Efekt: ukazování marnosti odporu-zesměšnění všech odpůrců, prosazování jediné pravdy, blokace jiných názorů, cenzura. Popírání vědeckých a lékařských důkazů.

7. PONÍŽENÍ

Varianty: přehnaná osobní hygiena, aby zabránila zamoření okolí, ponižující tresty za neuposlechnutí, urážky a zesměšňování, odepření soukromí.

To vše se děje díky povinnosti nosit náhubek, neustálé opakování nutnosti umývat si ruce, neustálé opakování, že můžeš někomu ublížit svojí nezodpovědností, urážky a zesměšňování těch, co mají jiný názor, odepření soukromí v tzv. zájmu vyšších zájmů.

 Efekt: Díky tomu se odpor zdá být složitější, než kapitulace, ponižuje vězně, osobu na úroveň zvířete. Je snadnější přijmout nesmyslná nařízení a mít klid, než se vyčerpávat neustálým bojem s mocí a lidmi, kteří to podporují.

8. PROSAZOVÁNÍ NEDŮLEŽITÝCH A NESMYSLNÝCH POŽADAVKŮ

Varianty: prosazování nesmyslů

Jeden nesmysl za druhým: Všichni musí nosit povinně náhubky, ale na jídlo si je můžou sundat. Otevřeny mohou být narvaná obchodní centra, ale malé provozy musí být uzavřeny. Testování testem s 90% nespolehlivostí, otevřené provozy, ale nesmí tam lidé, náhubek nezabraňuje nákaze, ale je povinný. Dodržování rozestupů, které nemají žádný vědecký základ. Uzavřené školy a školky. Nemožnost navštívit umírající příbuzné. Odebírání dětí údajně nakažené matce...atd. 

Efekt: Rozvíjí návyk dodržování všech nařízení



Taky tě z toho mrazí, jak se všechny body shodují se studií z roku 1956 o manipulaci s vězni ??


Abych byl na závěr pozitivní a nepomáhal propadat beznaději a skepsi...co tedy můžeme dělat?


LIDÉ NEZNAJÍ SVOJI SKUTEČNOU MOC

Je na čase se postavit těmto psychopatickým, komunistickým metodám věznitelů. Je potřeba v sobě najít odvahu a vůli žít jako svobodný člověk.

Jediný, kdo to vše dokáže změnit, jsme MY.

ŘEKNĚME JASNÉ DOST, UŽ NE! STAČILO!



zdroj:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1806204/pdf/bullnyacadmed00378-0046.pdf






9 komentářů:

  1. Tohle z rouškařů si nepřečte. My probuzení to víme, ale lidi se to boji i toto přečíst

    OdpovědětSmazat
  2. pomozte si lidi už...jinak zhyneme....všichni bez rozdílu

    OdpovědětSmazat
  3. „Svoboda znamená, že lze svobodně prohlásit, že dvě a dvě jsou čtyři.
    Je-li toto dáno, vše ostatní z toho vyplyne.“

    George Orwell (v románu 1984)

    Copak by asi pan Orwell říkal, kdyby se dožil současnosti a viděl, jak nás takzvaná politická „korektnost“ nutí neříkat, že dvě a dvě jsou čtyři?…
    Jak zakazuje říkat nahlas nejen to, co si myslí nějaký jednotlivec, ale dokonce i to, co si (potichu) myslí úplně všichni - a nemohou si to nemyslet, protože je to pravda. Evidentní a všem známá, ale postavená "mimo zákon"...

    OdpovědětSmazat
  4. Dobrý den. Viděl jsem Váš audio příspěvek na Facebooku. Vše, co jste řekl zapadá do sebe. Ale co dál? Kdo nás z toho vyvede? Jak lidem otevřít oči, aby to konečně pochopili? Máte nějaké řešení?

    OdpovědětSmazat
  5. Je to velmi zajímavé. Mě by zajímalo, jak se domluvili vlády všech zemí na celém světě, když žádná země nestojí stranou? Ať je v ní režim kapitalistický nebo komunistický. To se někde usnesly dobrovolně, nebo to vládám všech zemí někdo nařídil?

    OdpovědětSmazat
  6. Dobrý den. Úplně jednoduše. Pokud jde o peníze a moc, tak v tom režim nehraje vůbec žádnou roli. Vemte si jenom schůzku Trumpa s Kim Čong-unem. Nikdy se nedovíme skutečný důvod jejich setkání ...

    OdpovědětSmazat
  7. Náš pán učitel Ing. L. Balvín podle vzoru Sokrata, Konfúcie, Husa, Komenského Masaryka, Štúrovcu, Šrobárovcu navrhuje vládu Odborníku na duševní zdraví, postavit Právní stát před obnovený Norimberský proces přemísténý do státu s ještě normálními lidmi, kteří rozeznají rozdíly mezi ženou a mužem, idiotem a géniem ... Na místo právního státu vytvořit přírodo-vědecký stát...

    OdpovědětSmazat